Inga serier

Det har varit torka på bra serier ett tag nu. De bra som jag jag tidigare har följt är alla i någon form av uppehåll. Lost är antagligen den enda som det kommer nya avsnitt av nu. Jag saknar att titta på BSG, Dexter, heroes, CSI och ugly Betty. När ska det komma nya avsnitt?!

Dessutom gäller det samma filmscenen. Det var länge sedan jag någon riktigt bra film. Den senaste jag såg var gjord på ett spel, så då utgår man redan från början att den ska vara dålig. Men det var inte den här! Hitman var en riktigt underhållande och bra film med tanke på att den bygger på ett datorspel. Det kändes som att mycket var "lånat" från dark angel. I början var jag lite osäker på om det inte var "Dark Angel - The movie" jag satt mig ned för att se. Det var exakt lika filmfrekvenser om ett hem för oönskade barn, där de blev tränade att bli mördare. De fick streckkoder intatuerade i nacken och några försökte fly för att bli jagade av hundar och vakter som skjuter ned dom. I övrigt var det em bra film, tidvis lite tunn. Man skulle kunna säga att det kändes som ett pilotavsnitt för en ny serie. En serie jag gärna skulle titta på. Jag vill se fler mord av Hitman, jag vill se fler konspirationsteorier med dubbelgångare och politiskt krig.

Ge mig nya, bra serier och ge mig det nu!

Kommentarer
Postat av: någonannanstans

Gå in på http://www.tv.com och kolla när serierna börjar gå igen. CSI drar igång ikväll eller imorgon, så mycket vet jag. Men de serier som kommer tillbaka med några avsnitt innan sommaren, börjar inom fyra veckor, den här inräknad.

2008-04-03 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback