snart.

oh I miss my little thai girl. I don't like to wake up in the morning without my little thai girl. I want to hear her heart beat, beat hard as thunder.

Hur som helst så tycker folk att det är för sällan jag skriver nått här i bloggen. Anledningarna till att jag skriver sällan är många, bland annat tidspress och att jag faktiskt inte vet vad jag ska skriva eller hur man ska få det intressant.
Så nu tänkte jag skriva ned lite allt möjligt om vad komma skall.

På fredag drar min tiger med silvervingar och jag till Hjo. Det ska bli skönt med lite miljöombyte. Jag har planerat in lite saker som att ta en biltur runt stan och berätta lite vad som hänt här och där. Vi ska ta minst en prommenad i högaliden, titta på utsikten där, gå upp tidigt om morgonen för att njuta av solens första strålar. Sedan fick jag höra att Neverstore kanske skulle spela i hjo denna helgen, och om detta är sant kanske man tittar förbi där också.

Ska bli intressant att se vad som hänt i huset sedan jag var där senast. Ett nytt dushrum och nymålat kök, ja det kan bli intressant. Framför allt ska det bli kul att visa tigern det stället där jag växte upp.


Göteborg kan vara bra vackert på kvällen.. tyvärr är min mobilkamera så fruktansvärt dålig.. hade varit så underbart bra att ha en riktig kamera för att ta kort på profilerna av kranarna i solnedgången, då hade man kunnat se de mäktiga skuggor som syntes.

en kv?ll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback