Only one true

"Vi tar en prommenad" sa hon. En prommenad i slotskogen känns perfekt eftersom solen legat på hela dagen och det måste vara vårvärme ute. Yeah right! När vi kom ut på gatan var kylan påträngande och solen kunde inte ses på himlen nånstans. Vi trodde ju det var varmt! Inte ska en sådan petritess störa våra planer. "ska vi ta nått att äta innan?". pizzahut? naa.. Vi köper take away-sushi på stället intill och tar med till slotsskogen. Väl framme vid slotsskogen hittade vi en okej brygga vid vatten som vi slog oss till ro på. Snålvinden blåste iväg våra saker gång på gång, men vi höll ändå modet uppe och pratade om änder, det gråa vädret och allt folk som vandrade förbi.  Jag sitter där och tittar lugnt på henne. Jag diggar henne verkligen. När hon tittar på mig med sina underbart bruna ögon kommer jag till insikt, hon är det vackraste jag någonsin mött. Det var inte längre kallt, det var precis perfekt. Det var som i filmerna, tiden började gå långsammare och allt runt omkring försvann för en stund. Efter ett tag var det ändå dags att gå därifrån. Vi gick till säldammen för att timea perfekt när de skulle bli matade. Där gick vi runt i  slotsskogen och kollade på  alla möjliga djur. hand i hand genom parken, gick vi bara hon och jag. Ingenstans ville jag vara förutom just där jag var.

Hon gör mig lycklig! Enbart hennes hand mot min kind ger  en känsla av att vara oslagbar. Hennes röst när hon pratar med mig ger en känsla av kärlek. Hennes pussar gör mig stark. Hennes skratt smeker mina öron och ger mig lust att busa med henne. För mig är hon den enda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är bäst!

2007-03-11 @ 02:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback