Wiho!

Matriell eufori! Det är det jag känner just nu. Jag har fått en ny kompis, en nära kompis! En kompis som kommer jobba duktigt med mig en lång tid framöver. Vi kommer väldigt bra överens, och har aldrig blivit osams. Jag finner stor kärlek till min nya kompis. Den underhåller mig,  är vacker, smidig och nätt. Så perfekt min stil känns den som också! Tyvärr har jag inte hittat ett namn åt min nya kompis. Detta är för att inget namn jag kan komma på beskriver riktigt den betydelse min nya kompis har för mig.

Du gör mig så glad, min underbara laptop!
Här kan man märka den grad av nörd jag är, för jag älskar verkligen mina tekniska prylar... när de fungerar.

14,1" TFT, AMD TL-52, 1024M RAM och 80Gb hdd, totalt 2.4kg och allt i ett hölje av pianolack och silver. underbart!

Efter att ha skaffat i stort sett alla program jag behöver så gav jag mig ut på lite mp3jakt. Först bar det av till kunsin Alex cheaptheband.com där deras låtar laddades ned och nu körs ofta i winamp. Jag tycker verkligen mycket om deras senaste låtar. Framför allt morbid under pressure. Av soundet att dömma är cheap beat the thing to see live. Förhoppningsvis kan jag någon gång under våren åka till sthlm för att se dom live i sitt esse.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Ja varför gjorde du aldrig det Oskar?

2007-08-29 @ 00:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback