dagen innan tentan

det är verkligen dags att gå för att lägga sig. Den senaste tiden har pluggstandarden inte varit på topp, men jag behövde verkligen gårdagen ledig från plugg, resten av veckan har jag iaf försökt plugga effektivt även om det varit lite svårt med vissa personer som varit mindre pluggvänliga. hehe, john skulle nog skratta 10 minuter konstant om han läste den meningen. hur som helst så kommer jag iaf klara problemdelen av algebran imorgon.. Bara det att problemtentan går på eftermiddagen, efter teoridelen. Det kan vara dåligt för självförtroendet om det skule visa sig att teoridelen verkligen är en knöl i arslet.

Idag hade jag lite svårt att börja studera måste jag medge, men se då ringde Jörgen och sa att han var i krokarna. Han kom upp och såg till at jag började studera som bara den. Roligt när man får besök som förutom agerar sällskap in på natten, ser till att man jobbar bättre än vad man skulle göra själv. han pluggade inte algebra inte, han satt i soffan och läste på analysen som han ska terrorisera 1orna med nästa läsperiod. Han är jävligt bra den där Jörgen. Många gemensamma intressen med mig, och även om han är mest nörd av oss alla i vår omgivning så hanterar han det också bäst.

Hela dagen idag har jag känt att detta är sista dagen av det gamla och morgondagen kommer med nått helt nytt. Det känns som en atmosfär, likt den julkänsla man borde ha känt innan julen, men som aldrig riktigt kom. Kanske är det att alla kommer tillbaka till gbg denna veckan och att jag kommer ha en mer sociallt liv ett tag framöver, eller så är det det faktum att jag är på gång att köpa en dator. Då menar jag inte bara tänkt att göra. jag menar att jag SKA göra det. En ny dator betyder början ny tid. En tid av matriel lycka!


Med detta säger jag God Natt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Lycka till nu idag, du sitter säkert och skriver så pennan glöder?
Hoppas du klarar tentan!

2007-01-15 @ 11:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback