Känns rätt

Det känns så skönt att ha mamma här i stan. Vi har haft en bra dag tillsammans. Det började med lite fika hemma hos mig var under vi pratade om livet och jag fick berätta saker om mig själv och hon ville veta mer. Det var väldigt länge sedan någon verkligen intresserade sig för mitt liv. Hennes telefon ringde och vi gick ut i regnet för att gå i affärer med hennes syster. Även detta var ytterst trevligt, även om vi gick i en del tantbutiker. Efter en tid gick vi till en resturant där Mira och Olof väntade på oss. Grekiskt. Tobbe och Emelie kom efter ett tag också. Där satt vi i några timmar, förrätt och varmrätt.. Maten var jättegod och intressant. Vi beställde in en kalasmåltid för väldigt mycket pengar. Efter det gick vi till Christian och Lisa, då de ville bjuda på efterrätt. Väldigt fin lägenhet de har.  Ugnsvärmda frukter med vit choklad och kokos, till det glass och kaffe. Frammåt slutet av kvällen gick var och en hem till sig, och mamma följde med mig hem. Där satt vi och tittade på film samtidigt som hon masserade mina hårda axlar. Snacka om lyxkväll!

Det är för sådana här kvällar jag önskar att jag hade en kamera, så jag kunde föreviga dom. I minnet kommer kvällen stanna ett tag, men rätt snart glömd..

Mamma har åkt hem.

Nu orkar jag plugga fram till jul.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e faktiskt ganska fascinerande oscar...hoppas du sover bättre nuförtiden =P

*kram*

2006-11-28 @ 22:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback