gobild


gobild

Detta är nog den bästa bilden som är tagen på mig. Det var precis innan min kusins bröllop. Det var under en tid jag hade allt man kan begära och jag var lycklig. I stort alla andra kort så är det nått konstigt jag gör eller så är ljuset bara dumt. Helt klart är detta kortet en favorit.


Så när jag låg på min säng vid 1tiden och kämpade med att somna hör jag hur min granne går in på våran gemensamma toalett och startar duschen. "Herregud, kunde hon inte ha duschat lite tidigare?". Efter ett tag hör jag hur hon har börjat nynna. Duschen stängs av och nynnandet gick över till en lugn stämma som sjöng någon fin låt. Plötsligt fick man lite mer förståelse för henne. Hon sjöng trotts allt med  en lycka bara de som har allt de begär äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback