Tentamen medför stress?

Snarare blir jag stressad över hur lite stress jag upplevt under denna tentaperioden, med tanke på hur lite jag pluggat och hur kul jag haft i förhållande till samma tid förra året. En tenta i  Java-programmering är överklarad och den gick bra känns det som. Jag måste medge att jag efter en tid konstant pluggande i detta språk blivit riktigt fäst vid det. Det känns som det är lätt att göra program i det.

Nästa tenta är i reglersystem.. Verkligen inte alls  lika roligt ämne, därmed svårare.
Dock har jag ännu en dag att plugga rejält, och det känns stabilt.
Som sagt, jag har inte kännt speciellt mycket stress denna tentaperioden. Den mesta av stressen försvann antagligen förra veckan när alla inlämningsuppgifter var klara och inlämnade..

Nu sitter jag här fast det är långt efter läggdags. Då ser jag lite smått galen också. Det  gillar jag. sentenkvall


Jompe är verkligen en stabil kompis. Varför?
För:
1. Han har en massa humor och ser det komiska i allt.
2. Man kan snacka med honom om det mesta ändå.
3. Han ser till att dra med mig på fester och tillställningar.
4. Han bjuder på pizza när jag inte har pengar.
5. Han är en politisk motpol som är duktig på att argumentera utan att göra mig förbannad.

Nu är det bäst att jag lägger mig så jag får några timmars sömn. Drömmarna har kommit tillbaka och gör det omöjligt för mig att vakna förens de drömts färdigt. Jag undrar vad en drömtydare skulle säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback